Pages

Sunday, October 16, 2016

7 Manfaat Utama ESP


Banyak sebenarnya manfaat Energizing Soy Protein (ESP) untuk semua. Apa yang ditulis di sini adalah rangkuman kebaikan-kebaikan ESP dalam 7 manfaat utama ESP.


KULIT CANTIK

Asid amino di dalam ESP penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.


BAIK UNTUK HORMON

Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones; fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.


BAIK UNTUK PROSTAT

Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.


BAIK UNTUK PENYEMBUHAN

Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, ejen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka, dan mengurangkan kesan parut.


PEMBEKAL TENAGA

Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun; maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.


MEMBAIKI PIGMENTASI

Membaiki masalah rambut seperti uban dan keguguran, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.


MEMBAIKI MEMORI

Meningkatkan kualiti memori dan vitaliti.

-------------------------------------------------------------


Mahu dapatkan ESP dengan segera?


Hubungi Atiqah di talian 013 6820482

Pengeposan ke seluruh tempat
COD Melaka Tengah, Batu Berendam, Durian Tunggal

ATIQAH HASSAN

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
ID : 1234803
SET HAMIL, SET BERPANTANG, SET MENYUSU, SET KECERGASAN IBU
013 6820482

No comments :